Autor Wątek: Kompatybilność nagranych traków *.trk w wersjach 4.05 i 4.08  (Przeczytany 2242 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kompatybilność nagranych traków *.trk w wersjach 4.05 i 4.08
« dnia: Kwietnia 23, 2007, 14:01:35 »
Witam!
Zauważyłem w obu wersjach iłka, że dziwna rzecz się dzieje z trakami nagranymi po zakończeniu misji. Tworzą się pliki z rozszerzeniem *.trk. Dostałem niedawno od Kosa kilka jego zwycięskich traków do obejrzenia, a ponieważ jestem jego uczniem, z zapałem zasiadłem do ich obejrzenia. Jakież było moje zdziwienie, jak we wszystkich trakach, na początku Kos mając przewagę, w jakimś momencie ją tracił, zaczynał strzelać w powietrze, przeciwnik wchodził mu na ogon, trach trach i gleba albo jeszcze gorzej!
Po konsultacjach z Kosem on sprawdził te traki u siebie - wszystko działało OK. Następnie wysłałem jemu kilka swoich zwycięskich traków - u niego identyczna sytuacja - zakończenie zupełnie inne, czyli moja przegrana.
Czy ktoś miał już takie spostrzeżenia? Zachęcam do sprawdzenia, bo wydaje mi się, że to poważny "bug" w samej grze.
Mało tego - przypadkiem sprawdziłem, jak nagrany został przeze mnie trak - odtworzenie za pierwszym razem OK, ale następnym razem - KLAPA!  Zupełnie co innego! Ale wystarczyło zamknąć grę, uruchomić ponownie i trak działa dobrze, ale tylko za pierwszym razem.
Niektóre traki odtwarzane kilka razy kolejno po sobie są OK.

Zaznaczam, że przy szybkim nagrywaniu, kiedy tworzą się traki *.ntrk, ten problem nie występuje.

Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

Offline Josiv

• *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: Kompatybilność nagranych traków *.trk w wersjach 4.05 i 4.08
« Odpowiedź #1 dnia: Kwietnia 23, 2007, 18:30:31 »