Autor Wątek: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02  (Przeczytany 94198 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #120 dnia: Kwietnia 25, 2006, 16:47:47 »
Są przewidziane jakieś loty na dzisiaj ?
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #121 dnia: Kwietnia 25, 2006, 16:53:15 »
KaKa --> Prawdopodobnie przednią goleń podwozia miałeś w górze. Na swoim Su-33 też tak miewam. Wystarczy z umiarem oddać od siebie drążek, aby samolot przyziemił wszystkimi kołami.

balc3r

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #122 dnia: Kwietnia 25, 2006, 17:45:20 »
hmm na dzisiaj to nie wiem, ale ja zawsze  :020: chętnie moge polatać

musk

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #123 dnia: Kwietnia 25, 2006, 18:24:56 »
Ed dziś pracuje do wieczora, więc misji z briefem raczej nie będzie, ale może by poćwiczyć walke?? Ja chętnie dziś polatam.

balc3r

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #124 dnia: Kwietnia 25, 2006, 18:46:04 »
no dobra - więc zgłaszać się, kto kiedy jak i gdzie ;) (jak coś to u mnie powalczymy :D - dać jakąś fajną misję czy coś :D )

musk

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #125 dnia: Kwietnia 25, 2006, 23:52:09 »
No i hamburgery wzięły wreszcie udział we współnych lotach :002: Na razie tylko dogfight, ale za to wielce pouczający. Były emocje, wesoło tez było, czekam na następne loty.

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #126 dnia: Kwietnia 26, 2006, 10:25:01 »
Ostro skopali wam tyłki wczoraj?  :020:
A co powiecie panowie na nowe malowania?
Wczoraj wieczorkiem popełniłem coś takiego:

Troche mi się skopiowało z węgierskich Migów  :118:
(wiem, że pewnie Ed wolałby radzieckie - też da się zrobić)
Jest kilka rzeczy do poprawienia bo to wersja beta, ale czekam na każdą krytykę ;)
Możnaby popracować nad jakimś godłem jednostki  :D
DCS/FSX/AC/pCARS

Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #127 dnia: Kwietnia 26, 2006, 12:43:02 »
Jest kilka rzeczy do poprawienia bo to wersja beta, ale czekam na każdą krytykę ;)

Całkiem ładny, ale jeżeli to ma być w wersji "low-visibility" to proponowałbym nieco zmniejszyć szachownice - na jakieś 60- 70%.

Widzę, że to wersja "S" - jak potrzebujesz poprawionych warstw linii podziału blach i nitów - przerabiałem na potrzeby PL-MOD template wersji "A" na "S" (trzeba zmienić kilka elementów w "Rivet's Layer" i "Basic Lines") - daj znać to podeślę.

Pozdrawiam

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #128 dnia: Kwietnia 26, 2006, 13:27:18 »
po cichu liczyłem że odezwie się szef PL-MOD'a  :020:

Ja korzystałem z tekstur udostępnionych na lockon.ru (w Photoshopie z warstwami) więc wydaje mi się że nie trzeba bardziej kontrastować nitów itd., bo są dobrze widoczne ;)
Może później spróbuję coś ambitniejszego :)

PS: też trochę mi się wydawała trochę za duża ta szachownica
DCS/FSX/AC/pCARS

Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #129 dnia: Kwietnia 26, 2006, 17:19:36 »
Ja korzystałem z tekstur udostępnionych na lockon.ru (w Photoshopie z warstwami) więc wydaje mi się że nie trzeba bardziej kontrastować nitów itd., bo są dobrze widoczne ;)
Może później spróbuję coś ambitniejszego :)

Nie zrozumiałeś mnie - wykorzystałeś template MiG-29A, ale na screenie dałeś go na MiG-29S - kształty obu maszyn delikatnie się różnią (o ten garb w wersji "S").
Ponieważ w sieci dostępne są dwa templaty MiG-29 (oba w wersji A) - ten oficjalny ED (Eagle Dynamics Official MiG-29A) i drugi zwany "Unknown MiG-29 (possibly Plons)", najlepszym rozwiązaniem jest połączenie obu. Niektóre elementy są lepsze w jednym, a inne w drugim. Nie będę Cię pozbawiał przyjemności "pokombinowania" najlepszego template dla Twoich potrzeb :001:.

Link do template'ów - http://www.lockonskins.co.uk/index.php?page=downloads&cat=107

Jedną rzecz trzeba poprawić "ręcznie" - właśnie linię blach i nity jeżeli robisz MiG'a-29S - ja też na początku to przeoczyłem:

1. MiG-29S z liniami blach z MiG-29A



2. Po poprawce - nie jest idealnie, ale trochę lepiej



Tutaj masz plik z 2 warstwami służącymi do poprawienia template'a dla MiG-29S (dorzuciłem Ci jeszcze moje szachownice - zwykłe i "low-visible")

http://rapidshare.de/files/18982909/do_MiG-29S.zip.html

- linie blach i nitów maja nazwy: "Rivet's Layer C" i "Basic Lines C" po prostu powiel je do swojego template i "podświetlaj" gdy bedziesz robił skin dla MiG-29S.

Pozdrawiam

PS. Te warstwy są dla blach i nitów z template, którego używasz (ED) - do tamtego drugiego musiałyby być ciemniejsze.

Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #130 dnia: Kwietnia 26, 2006, 21:40:11 »
Czas na jakieś loty. ;)

Dzień jutrzejszy to jest czwartek 27 go.
Proponuję godzinę  19.00  -  19.30
Proszę zgłaszać się do służby.
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Schmeisser

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #131 dnia: Kwietnia 27, 2006, 11:51:44 »
Panowie, a co byście powiedzieli na generator dynamicznych kampanii dla locka 1.02
Pamiętam że gdy ostro bawiłem się Lockiem , udało mi sie to uruchomić i efekty były niezłe. Ten dynamizm jest taki dosyc skryptowany ale i tak o niebo lepsze niż statyczna misja.
Postaram się przypomnieć co i jak się ustawiało , zeby ładnie działało i nie robiło do przesady za dużo lagów.

Cytuj
Brakuje doprecyzowania warunków. Dla mnie Lock On jest symulatorem warunków bojowych, stąd:
- kołowanie 200 km/h po drodze kołowania
- start z drogi kołowania
- lądowanie na drodze kołowania
A to dlatego, że w warunkach bojowych liczy się jak najszybsze wystartowanie, jak najszybsze uzupełnienie paliwa i uzbrojenia, jak najszybsze zwolnienie pasa itp.

Chcesz mieć realistyczny VATSIM na lotnisku? Napisz to od razu w planach lotu. (przydałoby się wpisywanie planu lotu w tym wątku i opis krótki co i jak będziemy robić, w jakich godzinach, pod jakim IP, itp)

I na koniec napiszę, że w każdym z nas, pilocie myśliwskim, jest taka iskierka, która powoduje, że każdy chce po swojemu, inaczej...

Ja tylko nieśmiało wspomne że od jakiegoś roku, wypowiadanie sie w sposób tak kategoryczny na temat procedur QRAtm oraz generalnie MiGa-29 na tym forum jest ...ehm, cokolwiek niebezpieczne dla ego gracza.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #132 dnia: Kwietnia 27, 2006, 13:03:19 »
Dokładnie od  15 Grudnia 2004, godziny 08:13:18"  :020:

Offline martin

  • *
  • Szpieg z krainy jaszczompów
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #133 dnia: Kwietnia 27, 2006, 14:13:38 »
Dokładnie od  15 Grudnia 2004, godziny 08:13:18"  :020:

Suny przypomnijcie o co chodzi, bo mi coś bloki pamięci szwankują.


Druga sprawa, co powiecie na dedykowany serwer pod locka na długi weekend. Jeśli się jutro wyrobię to mogę zaoferwać 2xXeon , 8 Giga RAM i 4 Mbps po ATM do Internetu.
Pytanie tylko czy "serwerowa" karta graficzna nie będzie jakąś przeszkodą?

Martin
Sundowner:U nas jest w czym wybierać - do każdej roboty odpowiednie narzędzia.
Schmeisser: U nas się wysyła 1000 MiGów, mogą być puste.

McHaron

  • Gość
Odp: [1.02] Latanie on-line Lock On 1.02
« Odpowiedź #134 dnia: Kwietnia 27, 2006, 14:22:15 »
A przepraszam, a to będzie LO:FC, czy stary LO 1.02. Pytam, bo widzę w twoim opisie 1.12a, a temat dotyczy Lotów na 1.02 :).