Ja korzystałem z tekstur udostępnionych na lockon.ru (w Photoshopie z warstwami) więc wydaje mi się że nie trzeba bardziej kontrastować nitów itd., bo są dobrze widoczne 
Może później spróbuję coś ambitniejszego 
Nie zrozumiałeś mnie - wykorzystałeś template MiG-29A, ale na screenie dałeś go na MiG-29S - kształty obu maszyn delikatnie się różnią (o ten garb w wersji "S").
Ponieważ w sieci dostępne są dwa templaty MiG-29 (oba w wersji A) - ten oficjalny ED (Eagle Dynamics Official MiG-29A) i drugi zwany "Unknown MiG-29 (possibly Plons)", najlepszym rozwiązaniem jest połączenie obu. Niektóre elementy są lepsze w jednym, a inne w drugim. Nie będę Cię pozbawiał przyjemności "pokombinowania" najlepszego template dla Twoich potrzeb

.
Link do template'ów -
http://www.lockonskins.co.uk/index.php?page=downloads&cat=107Jedną rzecz trzeba poprawić "ręcznie" - właśnie linię blach i nity jeżeli robisz MiG'a-29S - ja też na początku to przeoczyłem:
1. MiG-29S z liniami blach z MiG-29A

2. Po poprawce - nie jest idealnie, ale trochę lepiej

Tutaj masz plik z 2 warstwami służącymi do poprawienia template'a dla MiG-29S (dorzuciłem Ci jeszcze moje szachownice - zwykłe i "low-visible")
http://rapidshare.de/files/18982909/do_MiG-29S.zip.html- linie blach i nitów maja nazwy: "Rivet's Layer C" i "Basic Lines C" po prostu powiel je do swojego template i "podświetlaj" gdy bedziesz robił skin dla MiG-29S.
Pozdrawiam
PS. Te warstwy są dla blach i nitów z template, którego używasz (ED) - do tamtego drugiego musiałyby być ciemniejsze.