Autor Wątek: Patch 1.12  (Przeczytany 12633 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #60 dnia: Maja 24, 2006, 17:20:27 »
LockOn\Config\View\view.lua

Otwierasz w byle notatniku i zmieniasz CockpitMouse = false na true

BTW, chyba nie ten topic. I dałbym głowę, że gdzieś już było...
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Pogo

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #61 dnia: Maja 24, 2006, 17:44:29 »
Dalej nie działa otwarłem plik szukam cockpitmouse = false  i nie ma.
Więc sam wpisałem pod linia externalmouse = true  po uruchomieniu gry
także nie działa ?

Wiem może faktycznie pytanie nie jest w temacie no ale problem pojawił się
po zainstalowaniu owego patcha  zresztą nie chciałem zaczynać nowego wątku.

Tak to wygląda.


 -- Common view scripts
-- Copyright (C) 2004, Eagle Dynamics.

ExternalMouse = true
CockpitMouse = true
ExternalMouseSpeedSlow = 1.0
ExternalMouseSpeedNormal = 5.0
ExternalMouseSpeedFast = 20.0
ExternalViewAngleMin = 3.0
ExternalViewAngleMax = 170.0
-- If ExternalViewAngleDefault is not set here then cockpit value is used
-- Remove comment "--" in the next line and set your custom value:
--ExternalViewAngleDefault = 60.0
ExternalKeyboardZoomAcceleration = 30.0
ExternalKeyboardZoomAccelerateTimeMax = 1.0
CameraTerrainRestriction = true
ExplosionExpoTime = 4.0
ExternalAirObjectsLockDistance = 10000.0

-- Don't change existing values, they are requested from Ń++!
-- Use these indices in Snap and CockpitLocalPoint tables.
PlaneIndex = {
iSu_27 = 1,
iSu_33 = 2,
iSu_25 = 3,
iSu_39 = 4,
iMiG_29 = 5,
iMiG_29K = 6,
iA_10 = 7,
iF_15 = 8,
}

Pogo

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #62 dnia: Maja 24, 2006, 17:49:54 »
Ok już działa chodziło raczej o plik Cockpit.lua


Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #63 dnia: Maja 24, 2006, 17:56:13 »
Faktycznie, w FC trochę pozmieniali pliki konfiguracyjne.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #64 dnia: Września 21, 2006, 21:21:51 »
 Wprawdzie wątek od dawna w hibernacji , ale mam problem z instalacją patcha 1.12a,
przy próbie inatalacji na Lock on FC wersja 1.1 , wyskakuje komunikat ;

   Error code is2,setup is not completed.

 Dziwne bo Locka instalowałem z zestawu Lock on Gold , importowany orginał , przy okazji
stwierdziłem żę patche 1.12a są o różnej wielkości , raz 53mb a raz 55.4 , czy może ja coś robię nie tak
ale przecież patch 1.12a można chyba instalować bezpośrednio na FC 1.1? 

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #65 dnia: Września 21, 2006, 21:28:44 »
Są dwie wersje patcha, inna dla FC download i inna dla FC na płycie. Upewnij się, że masz właściwą.

A jeszcze widzę, że jest trzecia dla LO gold. Sprawdź tutaj:
http://www.virtual-jabog32.de/index.php?section=downloads&subcat=17
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #66 dnia: Września 21, 2006, 22:08:06 »
Dzięki za szybką odpowiedź , pobrałem już parę wersji teraz ściągam tę ze strony którą podałeś,
może któraś zaskoczy , na razie dzięki.

Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #67 dnia: Września 22, 2006, 12:23:59 »
  Więc sprawdziłem , dla wydania Lock On Gold nadaje się tylko patch ze strony Jabog32
w tej wersji dla L.O.G , nawet wersja angielska CD nie działa.
  Tak więc wszystko działa , łącznie z próbą wejścia na serwery na HL-u.
 , jeszcze raz dzięki za adres tej stronki inaczej myślałbym że z grą jest coś nie tak.