Autor Wątek: DCS: Black Shark 2.0  (Przeczytany 26957 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #75 dnia: Listopada 09, 2011, 20:02:08 »
Nie ma misji treningowych w BS2.

Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #76 dnia: Listopada 10, 2011, 20:03:17 »
Misje treningowe są w formie filmów i trzeba je ściągnąć ze strony ED.

mmaruda

  • Gość
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 10, 2011, 21:46:42 »
Na SimHQ jest już recenzja. Grafa prezentuje się pięknie, cała reszta już... no nie za 20 dolców.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 12, 2011, 10:24:01 »
A ja już mam. Jak trochę polatam napiszę coś więcej. Tak na szybko: oświetlenie kabiny to sam miód, szczególnie nocą jak świecący ABRIS rozświetla pół kabinki. Wreszcie dokładnie słychać co się dzieje z łopatami wirników, fajnie zmienia się wydawany przez nie dźwięk w zależności od kąta natarcia. Może to tylko ja, ale poducha przy ziemi jest bardziej wyczuwalna(czyżby się zapatrzyli na TO:H?). Pozmieniali też coś chyba w datalinku. Niech mnie ktoś poprawi, ale w poprzedniej wersji nie trzeba było ustawiać tego samego kanału na R-800 żeby DL działał, natomiast teraz trzeba.  :118:
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 13, 2011, 20:55:42 »
Na SimHQ jest już recenzja. Grafa prezentuje się pięknie, cała reszta już... no nie za 20 dolców.
            Future Projects Road Map:
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=81589
Cytuj
1- Combined Arms. This $19.99 add-on will allow A-10C, Black Shark 2, and Flaming Cliffs 3 owner to act as ground force commanders as the mission is running. Users can direct ground units, set fire missions for artillery/multiple rocket launchers, and take the role of a Joint Terminal Air Controller (JTAC). As the JTAC, players will have night vision goggles, IR pointer, laser designator, and Forward Looking Infrared (FLIR). Several other new items are still being considered. Combined Arms will work in both single player and multiplayer missions.
 
 2- Flaming Cliffs 3. This will be a paid-for update to the Flaming Cliffs series and brings it to the same world, mission editor, AI, units, etc. as A-10C and Black Shark 2. We plan to include several upgrades to the aircraft, a resource management system, and several other new features. This will also make Flaming Cliffs online compatible with A-10C and Black Shark 2. Pricing will depend on what new features are included.
 
 3- Nevada map. This will be a $19.99 add-on that will be compatible with A-10C, Black Shark 2, and FC3. Users that purchased the A-10C beta will get this map for free.
 
 4- The first "DCS Flying Legends" aircraft will be released in the first half of 2012.
 
 5- The next US fixed wing jet DCS aircraft is being worked on in parallel.
 
 For Combined Arms and the Nevada map, a single purchase will allow these add-ons to work with A-10C 1.1.1.0, Black Shark 2, and FC3.
 More information, visit: www.digitalcombatsimulator.com

Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #80 dnia: Listopada 13, 2011, 21:00:48 »
"4- The first "DCS Flying Legends" aircraft will be released in the first half of 2012." A coś dokładniej wiadomo o co chodzi? I z jakiego okresu będzie dokładniej ta "legenda"?

Troghv

  • Gość
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #81 dnia: Listopada 13, 2011, 21:25:00 »
http://fighter-collection.com/legendstrailer.html  :karpik
A tak poważnie, to chyba chodzi o zaimplementowanie któregoś samolotu z FC2. Prawdopodobnie Su-25(T).

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #82 dnia: Listopada 13, 2011, 21:36:21 »
Też mi się tak wydaje, bo samolot jest praktycznie gotowy, i trzeba go tylko uzbroić w pstryczki. Potem wpisać Beczla na listę płac z jego Ołówkiem do DCS i mamy kolejną flying legend. :121:
Co do kasy to dobrze że stawiają sprawę jasno, przynajmniej wiadomo na czym się stoi. Poza tym, dodatki za 20$? No bez jaj, wczoraj za więcej kasy wypaliłem fajek próbując zmusić Battlefielda do działania. :118:
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #83 dnia: Listopada 13, 2011, 22:21:53 »
Ktoś tam kabinę dłubie, ale nie wiem czy jest pobłogosławiony ;)

http://forums.eagle.ru/showpost.php?p=1127392&postcount=198

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #84 dnia: Listopada 14, 2011, 09:14:52 »
Nadal nie rozumiem jaki jest sens w sztucznym podtrzymywaniu kompatybilności wszystkich tytułów. Nie mam nic przeciwko FC3 pod warunkiem, że będą nowe modele 3d (zewnętrzne i kokpity) oraz nowy AFM, a wiadomo że to jest mało realne. Pomijając FC3 to w BS2 też nie bardzo wyobrażam sobie granie online ze świnkami. Widać chłopaki kombinują "jak zarobić, a się nie narobić". ;)
Pewnie, 20$ to nie majątek, ale niech się wezmą za robotę, a nie marnują czas na reanimację umierającego loczka.
DCS/FSX/AC/pCARS

poko24

  • Gość
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #85 dnia: Listopada 14, 2011, 10:49:49 »
Czemu "sztuczne" postrzymywaniu kompatybilności? ED tworzy zintegrowane wirtualne pole walki – chwała im za to. Świnka z Sharkiem nie będzie miało zbyt częstej okazji do spotkania, ale dzięki wykonywanym przez nie operacjom sytuacja na froncie będzie bardziej zmienna czyli dynamiczna – szczególnie po wydaniu moda "COMBINE ARMS", gdzie gracze będą mogli wcielić w rolę Wysuniętego Kontolera Ruchu (JTAC, FAC). A po wydaniu FC3 to już w ogóle będzie się działo. Wszystko idzie w dobrym kierunku moim zdaniem.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #86 dnia: Listopada 14, 2011, 13:37:50 »
Trochę zaczyna się robić z tym bałagan. Dobrze, że ED stara się naprawić to co zaczęło się od dupy strony ale kolejny kesz do wygarnięcia i za każdy minimum 20$. Plus za to, że potwierdzili wreszcie, że nabywcy bety A-10C będą mieli Nevadę na pewno za darmo. Sunię jako addon do DCS'a kupię. Mam nadzieję, że jak już zrobią tę integralność to nowe tytuły nie będą kosztować po 40 baksów skoro engine już i ktoś kiedyś wydał na to pieniądze kupując BS czy A10. Logicznie - powinien być jeden tytuł jako podstawka, a reszta to szersze dlc.

szczególnie po wydaniu moda "COMBINE ARMS", gdzie gracze będą mogli wcielić w rolę Wysuniętego Kontolera Ruchu (JTAC, FAC). A po wydaniu FC3 to już w ogóle będzie się działo. Wszystko idzie w dobrym kierunku moim zdaniem.
Z tym, że to już było (pewnie nie aż tak rozbudowane) i miało być początkowo w A-10. Było także oficjalnie w jednej z pierwszych beta przez chwilę. Można nawet znaleźć filmiki z tego na YT.
Na pewno super sprawa dla multi, tylko kto będzie siedział 60min pod drzewem czekając na nadlatującą armadę :D.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #87 dnia: Listopada 14, 2011, 13:56:53 »
Na pewno super sprawa dla multi, tylko kto będzie siedział 60min pod drzewem czekając na nadlatującą armadę :D .
Mój rekord to 3 godziny(+2 godziny wcześniej wdrapywania się na OP), ale to było Operation Flashpoint z modami ;)


Szczerze, gdyby zrobić to porządnie to by mogło sprawiać sporo frajdy. Przerzut Chinookiem gdzieś w okolice celu, jazda na quadzie w poszukiwaniu dobrego punktu obserwacyjnego, rozłożenie się i potem kierowanie ogniem różnych maszyn i artylerii... ale od ED nie ma co na to liczyć.

poko24

  • Gość
Odp: DCS: Black Shark 2.0
« Odpowiedź #88 dnia: Listopada 14, 2011, 15:16:08 »
Dobrze, że ED stara się naprawić to co zaczęło się od dupy strony ale kolejny kesz do wygarnięcia i za każdy minimum 20$.
Masz rację. To generalnie chyba trochę wina forumowiczów ED, którzy po premierze BlackSharka pisali, że za tego typu produkt zapłaciliby więcej. Nic dziwnego, że koszt A-10C poszedł w górę, ale płatnych patchy już nikt się nie spodziewał. Oby nie przesadzili teraz za bardzo w drugą stronę.

Odp: Black Shark 2.0?
« Odpowiedź #89 dnia: Listopada 15, 2011, 12:39:45 »
A z nieco innej beczki podepnę się pod to pytanie - czy jest na przykład możliwość instalacji angielskiej wersji upgrade Black Shark 2.0 na starego rosyjskiego Black Shark 1.0.x?
Mam wersje z yuplay, skąd swoją drogą produkt zniknął, zatem podepnę się pod pytanie- podobno "dwójka" instaluje się zupełnie do innego katalogu, czy mam jakąś szansę na upgrade tej wersji do 2.0 eng?